Quadrat
SQUARE
log in voor orderstatus

Service & Help

Voor vragen over je bestelling, retour zendingen of algemene vragen kan je ons per e-mail en telefoon bereiken.

E-mail: [email protected]
Telefoon: 06 1922 4425
Voor vragen over bestellingen; houd je ordernummer bij de hand.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

Di:11:00 - 17:30
Woe:11:00 - 18:00
Do:11:00 - 21:00
Vr:11:00 - 18:00
Za:11:00 - 17:30
Zo:12:00 - 17:00

Retourneren en ruilen

Alle producten van Quadratmenswear.nl kun je retourneren of ruilen, met uitzondering van beachproducten.
Retourneren of ruilen kan uiterlijk binnen 14 dagen, indien:

  1. Het retourformulier is bijgevoegd.
  2. De artikelen ongedragen zijn en de prijskaartjes nog aan het artikel zijn bevestigd.
  3. De retourzending gefrankeerd is.

Download het retourformulier

Retourneren
Je kunt je bestelling vervolgens op twee manieren retourneren:

  1. Opsturen naar onderstaand retouradres
  2. Terugbrengen naar onze store in Utrecht, Zadelstraat 11, 3511 LR Utrecht.

Ruilen
Wil je graag een artikel ruilen voor een andere maat of kleur? Mail dan onze klantenservice. Indien het artikel voorradig is, zullen wij deze reserveren en kosteloos opsturen na ontvangst van je retourzending. Wil je graag een ander item ontvangen? Plaats dan een nieuwe order.

Voor de retour gestuurde items zullen we, na ontvangst van je retourzending, het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen aan je terugstorten. Je kunt natuurlijk ook een shoptegoed van ons krijgen ter waarde van het aankoopbedrag.

Kosten retourzending
De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet door Quadratmenswear.nl vergoed. Ongefrankeerde zendingen kunnen wij helaas niet accepteren.

Retouradres
Quadrat
Zadelstraat 11
3511 LR Utrecht

Levertijd

Zodra je betaling is goedgekeurd, beginnen wij met de verwerking van je bestelling. Levertijd is 1 tot 3 dagen (mits anders aangegeven)

Als één product uit je bestelling niet op voorraad is, dan wachten we met verzenden totdat de hele bestelling compleet is. In sommige gevallen zullen we de verzending in gedeelten sturen, bijvoorbeeld als één product wat langer op zich laat wachten. Dan heb je de rest tenminste alvast in huis.

Geannuleerde artikelen
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft, niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u gecrediteerd.

Uitzonderingen
Rondom extra drukke periodes zoals bijvoorbeeld de Uitverkoop, kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgopties. Tijdens het afrekenproces houden we u op de hoogte van de actuele levertijd.